#LastManStanding Oyunu ücretsiz olup #H1Z1 : King of the Kill oyununa 15,50 ₺ vermek istemeyenler için gibi gözüküyor...:=))) Denemek lazım... @damsizm nasıldır?

#LastManStanding Oyunu ücretsiz olup #H1Z1 : King of the Kill oyununa 15,50 ₺ vermek istemeyenler için gibi gözüküyor...:=))) Denemek lazım... @damsizm nasıldır?

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben oynamadım abi ama optimizasyon sorunu var diye biliyorum,bu oyunu oynayan varsa durumlar nasıl ?
Leş bir oyun yarım saat dayanamadım
@arthapot ile oynuyoruz. Hem baya iyi hem baya kötü 😀 Grafikleri vs pubg'den bize göre iyi. Ancak erken erişim olduğu için optimizasyonu çok kötü. 970 ile 30-35 fps alıyorum.(medium ultra farketmiyor) Ani fps dropları var. Ara sıra çöküyor. Ram canavarı. Windows bazen ram kalmadı diye hata veriyor 😀
Tanıtım videosu yapacaktık ancak arthapot'un laptopu aynı anda oyunu açmaya ve yayın açmaya izin vermediği için çekemedik 🙂
Beleş olduğu için bence oynanır. Ara sıra giriyorum. 3. 8. vs oldum bir kaç kere.
Arkadaşlar oyun yanılmıyorsam mart çıkışı ve sürekli güncelleme alıyor ücretsiz olduğunu erken erişim olduğunu ve yeni çıktığını unutmadan yorumlayın ha çıkalı 6 ay ne bilim 1 yıl olur tamam haklısınız derim hata almazsanız girip oynadığınızda çok zevkli onuda söyleyeyim deneyin dursun köşede güncelleme aldıkça deneyin bence ve hata aldıkça rapor göndermek istiyor gönderin ki geliştirebilsinler.