Snapdragon 430-410 ya da MediaTek MT6737T 2 gb ram kombinasyonu ne kadar götürür internet kullanımı için genel olarak, ram'i 3 e çıkartmak bu ömrü uzatır mı ?
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@umtk
1 yıl
6737T alt sınıf bir yonga fazla götürmez şuan bile götürmez hatta ama ben mail okurum bir iki siteye girerim dersen 2 yıl rahat gider. 720p ekranda bu durum ha o yongalı FullHD telefonda var o işlemci o ekranla baş edemez. 410 içinde 6737t için dediklerim geçerli.
Snapdragon 430 a gelirsek geçen senenin 6 serisi ile aynı performans ta 720p ekranlı bir cihazın varsa aletin vadesi gelene kadar güzel güzel kullanırsın.
Benim ekran beklentim 5 inç(4.7 - 5.2 arası) 720p, şuan 320p kullanıyorum o bile ekran beklentimi karşılıyor 3.5 olması biraz sıkıntı. SD430- 720p ikilisine bakayım o zaman ben okulda falan internetten herhangi bişeye bakmam gerekiyor o işi görsün genel olarak beklentim o. Bu telefon (xperia e) hayattan soğutuyor herhangi bir işlem yapmak istendiğinde fakat öyle böyle 4 yıldır kullanıyorum şimdi aldığımda da bir o kadar götürsün derdindeyim 🙂
@bakts şuan sanırım piyasada o isteğine en uygun ucuz cihaz xiaomi redmi 4x, 720p ekran+Snapdragon 435+4100mah batarya 🙂
@umtk AZ önce epey.com da bende öyle bir gezinti yapıyordum fark ettim, huawei'de ve ZTE'de de bişeyler var ama bizim ülkeye gelmezler galiba. Xiaomi 700 tl ile çok güzel göz kırpıyor ama 1.5 W/kg SAR değeri biraz tedirgin ediyor ve Android 6.0 da kalmış daha da gitmez. Fakat cidden bizim piyasa için çok güzel fiyat ve o fiyatlara da her şey olmuyor :), ilginiz için de teşekkür ederim.
@bakts avrupa sar değerini öğren sen bize o lazım 🙂
@umtk Avrupa 2.0, Amerika 1.6 fakat forumlarda doktorların önerdiği 0.08 diye geçiyor zararsız olması için normal günde uzun süre cepte bu alet tedirgin ediyor.
@bakts avrupa 1.5 mu? O veride bir gariplik var ben daha hiç 1.5 görmedim xiaomi de avrupa değeri için.
@umtk Gsmarena da sar değerini göremedim, epey de 1.5 diyor vücut için http://www.epey.com/akilli-telefonlar/xiaomi-redmi-4x.html
@bakts o değerler yalnış amerika değeri bu redmi 4x in, avrupa değeri genelde daha düşük olur hesap et 🙂
@umtk Bu değerler doğru ise güzel, piyasada en düşün değerler bu civarlarda dolaşıyor. Bu redmi 4x in kamerası neler ile kıyaslanıyor 🙂
@bakts kamerası leş 🙁
@umtk O değerleri xiaomi nin sitesinden mi baktınız, başka site ise söyler misiniz ? Teknik özellik bakarken o siteyi de kullanayım.
RAM ömrü uzatmaz (ram in iş görecek düzeyde ise tabi) 🙂 yazılım + optimizasyon + saf işlem gücü ömrü uzatır 🙂
Güncelleme olsun istiyor insan o yüzden GM dikkatimi çekiyor, beklentim kasmasın donmasın şöyle 2-3 sene. Arka planda uygulama bırakmıyorum genelde, telefonda fazla sekme de açmıyorum. (açamıyorum zaten 😀 )
@overthrow Oyunda kasması neredeyse hiç üzmez beni ama normal kullanımda dediğiniz gibi bir izlenim veriyorsa telefon tamamdır. Zaman ayırıp yorum yazdığınız için teşekkür ederim.