Biraz ani olacak, ama bir iki saat #Conarium oynayacağım. Hala çok ilerleyebilmiş değilim, o yüzden baştan başlayacağım büyük ihtimalle. Merak eden, ilgisini çeken varsa, 2-3 kişi bile olsa Twitch yayını açabilirim. Benim için de eldeki eksikleri görmek açısından fena olmaz. Amacım bunu sürekli kılmak değil, en azından şu an için. Ama elimde ne var ne yok, altyapı ne durumda, ne yapılabilir bir bakmak istiyorum. 22:30'dan itibaren başlayabilirim. Eğlence garanti edemem, zira hem oyun hem de ben biraz durağanız. Lakin muhabbet edilebilir.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

xsplit mı obs mı ?
ReLive deneyeceğim.
@nuguryurtsever xsplit daha kolay deyılmı?
İlk takipçi geldi.
@nuguryurtsever bildirim sesi yayına gelecek mi? 😛 Test