1500 tl ye bıçak satıyorlar ya. Müthiş kaliteli bir Şef bıçağı değil yanlış anlamayın oyundaki bıçak. Allah akıl fikir versin cümle beşere 🤔
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
20000 dolara satılanını bilirim. 1500 lira leblebi çekirdek parası.
Değişik bir alem ya. Ulan o paraya bir üniversiteli 3 ay geçinir be. Lüks bir zevk
Adamların bir envanteri var araba parası. İlginç ortamlar. Benim envanterim de oyuncak araba parası 😀
😀 ben de envanteri satıp 3 liraya to the moon aldım diye seviniyorum
@redmaner Ben awp ile ak'yi satıp rainbow six almıştım 😀 Seninki daha fenaymış 🙁
@emre64 yok hocam böylesi daha iyi gerek yok boğulmaya.
En değerli silahım hediye geldi...:=))) Saolsunlar kırmadılar... @eltchamp @wolfenstein
3 kere bıçak sattım 600er liradan 😀
@ronniejamesdio Sakın kasa falan açmayın saçmalığın daniskası. Kasa açmak yerine skinfall, hellcase gibi sitelerde oynamak daha mantıklı. Kumar değil bu site, direkt parayı verip sitenin kasasını açıyorsun. Tabi bu sitelerin de scam olanı var, Drakemoon. O pisliğe de sakın bulaşmayın. Bıçak almak istiyorsanız Bitskins'ten alabilirsiniz, en ucuz orda olur.
@ronniejamesdio yok hocam bazı siteler az kar kazanıp iyi hizmet veriyor, skinfall mesela.