Kasım/Aralık gibi askere gidecekler var mı bi görelim tertipleri 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
😀 yok be köye gidecem onun neşesi var şuanda
Acayip kalabalık olacaksınız bir 86/4 tertip olarak tecrübelirme dayanarak söylüyorum not kalabalık diye arazi vitesi açık olacak arkadaşlara dikkat et
evet herkes söylüyor erkenden mi gitsek napsak 😀
@isasntrk Geç kalınca kıyafet filan da kalmayabiliyor, ondan sonra 2 numara büyük botlarla geziyorsun. Sonra da yer değiştirme başlıyor 🙂
@ad33p 😂😂😁
efsane hizmet sağolasın 😀
Zor günlerdi... Düşünmesi bile stres yapıyor...
Kardeşim gidecek.
18 Ay desen yeterdi...:=))) Ya da sevmişler seni...
En son Ziraat Bankasında da askerlik yapılıyormuş diye duymuştum.
Bakayayım ama stajyer öğertmenim halen, Şubat'ta gideceğim inşaallah