hepsiburada.com dan lg G5 ithalatcı garantili telefon aldım ve kutunun içinde cihazın sağlıklı çalışması için 128 kb lık micro sim kart ile çalıştırılması gerekmektedir diyor . VODOFONE bayileri 128 kb lık sim kart üretmediklerini söylediler . hepsiburada .com u aradım ve telefona daha hiç dokanmadığımı söyledim ve böyle bir not olduğunu söyledim bana kutunun dış ambalajı açıldıysa iade olmaz dedi. sizi arıyacağız dediler bekliyorum bana yol gösterirmisiniz ne yapmalıyım
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sağlıklı demişler çalışmaz dememişler
kardeşim şimdi benim sim 64 kb mikro sim .onu nano ya çevirip deneyimmi başına daha önce böyle bir durum geldimi
@tuncer calisir rahat ol ya.
Bende ithalatçı garantili aldım (evo) garanti öyle not görmedim dikkat etmemişte olabilirim sim kart kaç kb onuda bilmiyorum ama taktım çalışıyor 😀
Edit:bende numaralı gmail de tutuyorum
benimkide evo garantili ,şimdi gidip vodofone dan nano kart çıkarcam bi denicem bakalım inş. olur
@tuncer şimdi baktım sim kartım 64 kb mış sıkıntı yok kullanıyorum
@samedl çok teşekkürler kardeşim
5 tlye telefoncular nano yapıyor 128kb olayına takılma sıkıntı yok
teşekkür ederim