netstat @netstat 24 Ağustos 2016 - 16:53 #android #ios #windowsphone #symbian BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 4 Koray @koraysuna Yurt dışında amerika da olsun mesela genelde herkes de iphone var ama android satışı daha çok oluyormuş demek ki. 24 Ağustos 2016 - 16:57 Yanıtla Beğen netstat @netstat @koraysuna hindistan,çin gibi yüksek nüfuslu ülkeler dikkate alınırsa böyle olması normal 24 Ağustos 2016 - 17:07 Yanıtla Beğen Alp @acpcore IOS sabit 😀 suyun üstündeki yağ gibi 24 Ağustos 2016 - 17:10 Yanıtla Beğen 3 DinçerYıldız @dincher 😃 24 Ağustos 2016 - 17:19 Yanıtla Beğen İptal
Yurt dışında amerika da olsun mesela genelde herkes de iphone var ama android satışı daha çok oluyormuş demek ki.
@koraysuna hindistan,çin gibi yüksek nüfuslu ülkeler dikkate alınırsa böyle olması normal
IOS sabit 😀 suyun üstündeki yağ gibi
😃