Yakın zamanda ekran kartsız yeni sistem toplamıştım. Mönitörün freesync desteği var. Şimdi 1060 mı alsam rx480 alsam bilemiyorum ne dersiniz bu duruma.
#akış #TeknoYardım
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Model ne ?
AOC g2260vwq6 21.5
@ertugrulozturk 24 unu dusunuyorum memnun musun?
@ahmed Mennunum güzel monitör açıları felanda ips olmamasına rağmen iyi.
NVIDIA = G-SYNC
AMD = Freesync
sence ???
İşte 1060 nerdeyse aynı fiyata 10 küsür fps üstüne çıkabiliyor o yüzden kararsız kaldım.
@ertugrulozturk monitörün freesync özelliğini kullanabilmen için o özelliği sağlayan firmanın ekran kartını seçmen lazım.
@ertugrulozturk Böyle 5-10 fpsye takılmak daha çok normal monitörü olanların sorunu. Amd al Freesync ile fps saymana gerek kalmaz. Her koşulda keyfin yerinde olur.
Rx 480 soğutmalı versiyonları ne zaman çıkar ?
@brave Pusuda beklemedeyiz hocam 🙂
Bekle derim. Mantıken Amd tamam iyide, bekle o fiyat bi insin bi testler yapılsın. sonra...
Çok yüklendim zaten kartlara borçları kesince onlarda biter 🙂
Ucuz olani al