Xperia Companion ile güncellenebilir hale gelmiş.
@pabu @huseyinozdamar35 #akış #Marshmallow #SonyXperiaM4Aqua #HaberinizOlsun

Xperia Companion ile güncellenebilir hale gelmiş.
@pabu @huseyinozdamar35 #akış #Marshmallow #SonyXperiaM4Aqua #HaberinizOlsun

Son bir saat içinde 243 ziyaretçi, 116 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hadi hayırlı olsun 🙂
hala bilgisayara iniyor Hay maşallah birde telefonu yükleyecek bunu. Kim bilir ne zaman biter?
@onrdrsy Internet baglantin kac mbit?
ne kadarlık bir alan lazım güncelleme için bayağı açtım ama daha istiyor. Silecek uygulama kalmadı
Dahili depolama kıtlığı olan telefonlarda bu uygulama normal, gelen güncelleme gb düzeyinde olabiliyo sonuçta
Sony şu güncellemede verdiği özellikleri madde madde yazarak iyi yapıyor. 🙂
Güncelleme sonunda başladı. O kadar yer açtım ama kabul etmiyordu. Meğer Uyglulama görmüyormuş. Uygulamayı kapattım açtım. Şuan başladı güncelleme.
Cevabini gec gordum kusura bakma 🙂
Hayırlısı olsun herkese 🙂 güncellemeden sonra telefonu sıfırlamanızı öneririm 🙂
neden ki?
@onrdrsy ben daha temiz olacağına inanıyorum 😀 bir çok kişi de android güncellemelerinden sonra telefon sıfırlamayı önerir zaten 🙂
@huseyinozdamar35 Açılsın hele bir bakarız hocam. Kullandığın sd kart kaç gb hocam hız vs iyi mi? Ayrı post açmadan önce bir sorayım
@onrdrsy 16 GB class 10 ama hız ölçümü yapmadım hiç 30 mb/sn yazıyordu sanırım kutusunda A101'den almıştım 😀
@huseyinozdamar35 anladım. 😀 Ve açıldı telefon. Bakalım neler var neler yok
@onrdrsy Şarjı bitirme hocam aman 😀
@onrdrsy ben dünden önceki gün yaptım sen neden ozmn yapmadın? telefonda hızlanma var baya hoşuma gitti 2 saat ekran süresi 12 saat bekleme süresinde %75 kaldı batarya bence güzel
Gelmedi bir türlü.
@onrdrsy tek sorun nova launcher ile kullanıyordum bildirim penceresini açmak için ekranda en yukardan aşagı kaydırma yerine ortadan boş bir alanda aşagı kaydırma yapınca bildigim penceresi açılıyordu onda hata verdi ve şuan salise açılması gereken yer 2 saniyede takıla takıla iniyor en yukardan indirdinmi sorun yok ama sanırım novanın güncelleme almasıyla sorun çözülür
@onrdrsy telefonu fabrika ayarlarına sıfırlayıp güncelleme yaparsan daha iyi olur bence yada güncelleme yap sonra sıfırla
@alper-kutlu Güncelleme bitti şuanlık fabrika ayarına döndürmeyi düşünmüyorum.
@onrdrsy Sorun yoksa zaten uğraşma formatla falan.
Bir bizim Asus gönderemedi şu güncellemeyi. Asus yazılım açısından berbat bir firma. En azından telefon sektöründe. Güncelleme vermeyeceğiz demiyor. İlk önce 2016 2. çeyrek dendi. Daha sonra Haziran sonu dendi. En son 11-17 Temmuz arası dendi ancak hal güncelleme yok. O kadar para verip parasıyla rezil olmak böyle bir şey herhalde. Zenfone 3 nasıl olacak bilmem ama isterse performans olarak uçursun yine de alınmasını önermiyorum. Zaten 1700-2200 TL bandında olacağı için o fiyata kesinlikle başka marka-modellere yönelmeli.
Bizde Geleceğini biliyorduk ama Bize hiç ama hiç bilgi verilmedi şu zaman gelecek vs diye. Alması gereken telefonlardan biriydi ve aldı. Hafıza birleştirme yok ama açılıyormuş. Umarım sizde yakında alırsınız. 😀