Arkadaşlar donanım haber forumunda kararlaştırılan bir twitter etkinliği var yarın saat 17:00 da. http://forum.donanimhaber.com/m_106327164//tm.htm#106327164 #akkyehayır
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Cevap veriyorum:
"Bu işlerden sorumlu olan devlet kurumu BTK tarafından yapılan araştırmalar ile birlikte ağustos ayında konuyla ilgili çeşitli gelişmelerin yaşanacağı kararlaştırıldı."
-TTnet
Tabi btk yı salladıkları fln yok. Kotayı kaldırsalar yada geliştirseler niye halkın yararına iş yapıyonuz mallar diye bir karşılık almayacaklar. İşlerine öyle geliyor.
İşe yarayacağını düşünmüyorum. Geçen seneki oluşuma ne oldu?
o bebe bi kitleye ulaşınca işi kendi reklamına çevirdi sonradan @kafka
btkya görüş öneri bombardımanına devam edin. üyelik açıp.
Bu change.org kampanyasını oluşturan velet imza sayıları arttıktan sonra anca reklam aracı olarak kullanmaya başladı bunu. Gidip site açtı, forum açtı vs. neymiş orada konuşulacakmış. Neyi konuşulacak daha o kadar imza atıldı ya işini yap ya da devret.
Bir de sürekli changeorg aracılığı ile kampanya güncellemesi adı altında boş mailler atıyor sırf o velet yüzünden change.org maillerini engelledim.
Bu başka bir üye tarafından başlatıldı hocam.
@mucahitkambur farklı bir gurup yani?
Umarım diğer eleman gibi elinize yüzünüze bulaştırmazsınız da iyi bir şey çıkar ortaya.
Kötü anlamda söylemiyorum bunu.
önemli olan bir kişinin altında toplanmak değil bir arada durmak. Bu uygulamadan hoşlanmayan insanlar olduğunu göstermek. 🙂
@orcun dedikleriniz doğru ancak ben bu sefer böyle bir hataya düşüleceğini sanmıyorum. Yani umarım işler yolunda gider 🙂
@gamsizm @hkellecioglu destek isteriz 🙂
Teknoseyir gündemine de sokmalıyız bence etiketimizi (hashtag) #AKKyeHayır
@mucahitkambur editörlerin dikkatini çekersek binlerce insana ulaşabiliriz bence.
@mucahitkambur 10k sayfada paylaştım, kendi profilimde(1k arkadaş) de paylaştım
her türlü desteğe varız da sanalda yapınca çok kaale alınmıyoruz gibi geliyo bana BTK istanbul temsilciliği falan varsa bi yürümek ne bileyim evdeki atıl modemi o kapıya bi fırlatmak lazım sanki
Malesef yapmak gerekiyor.
@mucahitkambur 2k bi grupta daha paylaştım
@mucahitkambur oyunla ilgili gençlerin olduğu 5k bir sayfada daha paylaştım
@mucahitkambur zaten o görseli ve imza kampanyasını ayrı ayrı 2 gönderi halinde paylaşıyorum
şu satte 200den fazla kişiye ulaştı bile 🙂
@mucahitkambur sosyal medya fenomenlerine sosyal sorumluluk olarak ulaşıp paylaştırmak katılımcı olmalarını sağlamak lazım youtuberlardan da bu konuda destek alınmalı
olabilecek her türlü birlik olmalıyız
sticker falan bastırıp ya da farklı yöntemler bulup "gerilla reklam" dedikleri çalışmalardan yapmak lazım
@mucahitkambur linkedin de kitlelere ulaşma konusunda önemli bi yer orayı da değerlendirin derim
@mucahitkambur ayrıca tumblrda harika bi çalışma yapılabilir şöyle ki; tumblrda 13-19 yaş aras genç bir kitle var hani şu "hayatı internet" diye bilinen genç kitle
onları bu konuda örgütleyerek bir şeyler yapmalarını sağlayabiliriz
hatta nefret ettiğim inci, aog gibi leş toplulukların bile kısa sürede organize olup büyük işler başarma potansiyelleri var
değerlendirilmeli bunlar
@mucahitkambur var ama konuşabilecek müsaitlikte değilim şuan
telegram ya da facebook grubundan olabilir az önce onayladın beni 🙂
@ardazeytin yardırıyoruz elden geldiğince 🙂 olsun bu da bişeydir şimdiden başlayarak 2 hafta sonra daha fazlasına ulaşmış olur belki hep birlikte
adil kullanım olurda 100 Mbitte falan bari en azından 500 GB falan olur. 2016 yılındayız. Hayır ADSL'de adil kullanım niye var? Zaten 14-12 Mbit/0.7-0.60 Mbit günümüzde Dünya standartlarında çok düşük rakamlar kalıyor. Ya hadi 250 gb yapın, 50 gb nedir ya? 3 mbit internet fukara ülkelerde bile kalmadı. Ha tekel türk telekom ve yeni tekel kardeşi turkcell gayet memnundur durumdan orası başka. BTK iletişimin önünü açmak yerine tekellere yağdanlık yapıp tekeli korumaya çalışıyor. Yani nasıl tekel lisansı dışında alkol satılmıyorsa bunlarda kobileri ve diğer işletmeleri zincirliyorlar. Bu büyük oyundur.