Az önce metroda Murat Bey'i gördüm @mgamsizm
Hayatım teknoloji dünyasını, Haftalık Gündem'i takip etmek olduğu için kendi dünyamın celebrity'sini görmüş oldum 🙂
Birkaç cümlelik konuşmamız oldu. Celebrity ile karşılaşmak alışık olmadığım bir durum. Çok şey konuşamadım. Arada, haftalık gündemi biraz daha uzatın anlamında birşeyler söyledim galiba.
Bugün artık daha iyiyim mutluyum. İyi ki varsınız 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap