Az önce metroda Murat Bey'i gördüm @mgamsizm
Hayatım teknoloji dünyasını, Haftalık Gündem'i takip etmek olduğu için kendi dünyamın celebrity'sini görmüş oldum 🙂
Birkaç cümlelik konuşmamız oldu. Celebrity ile karşılaşmak alışık olmadığım bir durum. Çok şey konuşamadım. Arada, haftalık gündemi biraz daha uzatın anlamında birşeyler söyledim galiba.
Bugün artık daha iyiyim mutluyum. İyi ki varsınız 🙂
isoomail
Kayıt tarihi: 12.05.2014
Teknoloji düyasına gözümü Apple Macintosh masaüstü bilgisayar ile açtım. 91'den beridir önce yayınevlerinde-dergilerde sayfa operatörlüğü, 97'den bu yana da Reklam sektöründe Grafikerlik-Atölye Şefliği yapıyorum.
Cep telefonları ve bilgisayarlar ilgi alanım.
@gamsizm
Gündemi konuştuğumuz günün gündeminde olmamam da ironik oldu 🙂 (olacak henüz yayınlanmadı)