Gençler bu nasıl birşey? Firma sağlam firma, Samsung'un VR'ının yaptığı aynı işi yapıyor, yanında kontrolcüsü de var hatta ve 100₺. Denemeye değer gibi değil mi? #akış
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

buna benzer birçok ürün var çin sitelerinde... vrbox2 , shinebox, bobovr vs...
bu ürünlerden alacaklara tavsiyem fov değerine bakmanız olacak.. fov değeri ne kadar yüksekse alacağınız hazda o kadar iyi olacaktır
FOV ne kadar olmalı? Yalnız firma Çinli markalarla karşılaştırılamayacak kadar iyi. Amerika firması
100 dereceden fazla olması gerekli
Samsung gear vr2, 96 derece
oculus rift 110° FOV
HTC Vive 110° FOV
Homido 100° FOV
Sony Project Morpheus 100° FOV
Ben sipariş ettim kontrolcüsüz olanı 25 dolara.Blitzwolf sağlam firma.Bende şarj aletleri var,çok memnunum
Gelmedi o zaman henüz? Gelince yorumlarınızı yazar mısınız?
Evet daha gelmedi.Gelince yazarım bir şeyler
50 liraya kendin toplayabilirsin bence bunu. Hatta sitede çok kısa android kontrolcüsü araması yaptım bundakine benzer kontrolcü 18 liraya var. 10-15$'a da kafalığı alırsın benzer kalitede. 100 lira çok buna.
Kontrolcü: http://m.banggood.com/Version-2_0-Wireless-Bluetooth-Remote-Controller-Virtual-Reality-Gamepad-Joystick-for-Android-IOS-p-1028196.html
Dediğim gibi derinlemesine araştırma yapmadım daha uygun bulunabilir.
Tipi birebir aynı, yaklaşık 60 lira; http://www.gearbest.com/virtual-reality/pp_280357.html . Her halükarda bu tarz bir ürün almayı düşünüyorum. Şimdilik biraz daha bekleyeceğim gibi 😀
3 dolar daha ucuza da var http://www.gearbest.com/virtual-reality/pp_280359.html
Ben gözlük kullanıyorum acaba bunu etkiler mi? Yoksa gözlüksüzmü bakacağız?
Vaybe şöyle kısa bir tur yaptım da 15 - 25 $ almayanı döverler 🙂
@tarikkaya Lens kullanmalısın 😀
Takipteyim bende alacağım çok canım çekti 😀
Gerçekten ben de çıkartıcam bir tane "can viar" 😀