Diş bakımı hakkında yardımlarınızı istiyorum. Dişlerimi düzenli fırçalamama rağmen siyahlıklar oluşuyor. Sıradan bir diş fırçası kullanıyorum. Bir iki liralık bir ürün. Bana fark oluşturacak bir fırça önerir misiniz? Paraya kıyıp alacağım eğer pahalıysa da. Doktora git diyenler olacaktır. Önce sizlerin fikirlerini alayım. #akış
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Önce doktora gidin diye tavsiye vereyim 🙂 Ama diş fırçası için elektrikli diş fırçaları manuel fırçalardan daha iyi her zaman Çünkü dakikada yaptıkları devire insan eli ile ulaşmak zor. O tarafta fiyatı çok yükseklere çıkıyor ama uygun fiyatlı modellere bakabilirsin.
Ben diş tellerini çıkardıktan sonra doktor oral b bir diş fırçasını önermişti lekeleri geçirmek için. ama Bir çok diş fırçası kullandım hepsi bir birinin aynısı. Birde doktorların önerdikleri genelde anlaşmalı olduğu eczanenin anlaşma yaptığı markalar oluyor onun için pek güvenme. Sana tavsiyem kolay temizlenen arkasından dil ve yanak temizliyici olan fırça almam. Birde dişine göre yumuşak yada sert fırça almam. Tabi öyle gidip de pazardan alama bilindik marka olsun genede.
Colgate marka fırça kullanıyorum ama onlar da bir iki lira zaten marketlerde. Tavsiyelerin için teşekkür ederim.
Hani şu üçü bir arada satılan diş fırçaları var marketlerde. 7 8 lira oluyor üçü. Onlardan bahsettim. Sigara içmiyorum ama şekerli yediğim bir gerçek. Kilom var. Belki her şey bir etkendir.
Şekerli yiyecekleri sık tüketiyorum. Ama fırçalayınca da geçmiyor o siyahlıklar.
Çok teşekkür ederim. Başkalarının da işine yarayacaktır bu bilgiler.
Çok çay ve kahve tüketmek de dişlerde leke yapıyormuş, zamanında bu şikayetle gittiğim dişçi söylemişti. Tam anlamıyla çözüm sayılmasa da geceleri yatmadan önce ve sabah kahvaltı yaptıktan sonda dişleri fırçalamak bir nebze iyi geliyor.
Sabah kavaltıdan sonra ve akşam yatmadan önce fırçalıyordum bende. Bir yerlerde bir yanlış var ama nedir.
Bunu ilk defa gördüm. Teşekkür ederim.
@kgk Ne yaparsan yap dişte leke olur. İstersen günde 5 kere dişlerini fırçala, diş ipi ve ağız gargarası kullan o dişler yine çürüyüp lekelenecek. Bu yüzden düzenli olarak diş kontrolüne gitmek gerekiyor.