Her yer 4.5G ekran görüntüsü ile dolmuş. Kendimi feci cahil hissettim; ne olduğunu birisi açıklayabilir mi? Turkcell'de veya olmadı Bimcell'de filan 4.5G şerefine makul fiyatlı tarifeler filan mı çıktı? Bahsi geçen hızları kullanabilecek miyiz? 3G'li tarifelerin fiyatları mı indirime girdi?

Herhalde algılayamadığım bir şey var. #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap