31 aralık gecesi evim yanmıştı. pclerim ve lisanslarım da gitti. windows 10 lisansımda bilgisayarla beraber gitti. kinguin'den windows 7 home alıp (ki en ucuzu) windows 10'a terfi etsem mantıklı bir hareket olur mu? #akış #TeknoYardım #kinguin #kinguintr
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWarsSon bir saat içinde 269 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Olur ama çalıntı key olma riski var
Geçmiş olsun...
çok teşekkürler.
Biliyorsundur ama Son olarak hatırlatayım o lisanslı direk olarak.windows 10da kullanamazsın. Önce windows 7 kurup oradan kaydı alman gerek 🙂
biliyorum dolaylı yoldan hallederim diyorum 🙂
Geçmiş olsun.
https://teknoseyir.com/durum/436402
Ben geçen sene G2A'dan Windows 8.1 Pro lisansı almıştım en ucuzundan, W10' a terfi ettim ve şu ana kadar sıkıntı çıkmadı.
Ben şöyle bir yol denemiştim şu ana kadar da bir sıkıntı çıkmadı.
1- Windows 7 yada Windows 8 kurulup cracklenir
2- Microsoft' un sitesinden media creation tool indirilir
3- Bu araç ile sadece o bilgisayar için yükseltme yapılır
4- Windows 10' da etkinleştirilme durumu kontrol edilir
5- Microsoft hesabı ile oturum açılır
6- İsteğe bağlı temiz kurulum yapılıp tekrar Microsoft hesabıyla oturum açılır