31 aralık gecesi evim yanmıştı. pclerim ve lisanslarım da gitti. windows 10 lisansımda bilgisayarla beraber gitti. kinguin'den windows 7 home alıp (ki en ucuzu) windows 10'a terfi etsem mantıklı bir hareket olur mu? #akış #TeknoYardım #kinguin #kinguintr

BeğenFavori PaylaşYorum yap