1500 saat oynadim. Hala maclara girmeden 30 dk alistirm yapiyorum. İnsanlar bu oyunu call of duty gibi oynuyor sonra beceremiyor 😀 Mesela spray, tepme yok diger oyunlarda. Zaten e spor oyunlari zordur karşim
@benx bende eskiden maçlara girmeden önce alıştırma yapıyordum şimdi yapmıyorum ne kadar alıştırma yaparsan o kadar kötü oynarsan dün ile bugün arası alıştırma yapmadan 5 defa üst üste rekabetçi maçı kazandım 😀 kazanmakla kalmadım 5 oyunda sıradan olarak 1.maç:1. 2.maç 2. 3.maç 3. olarak bitirdim 4.yine 3. 5te biraz kötü oynadım yine ama galip geldik 😀
Dragon lore gören fakirler 😀 1
2 😀 😀 #csgo
Çok nadir ve pahalı bir skin hocam, youtuberlarda falan oluyor genelde.@wolfenstein
#PisFakirlerCemiyeti
Şu oyunu bi öğrenemedim her fpsde 20 headshot yaparım maç başı bunda 20 kere ölüyorum dakikada
1500 saat oynadim. Hala maclara girmeden 30 dk alistirm yapiyorum. İnsanlar bu oyunu call of duty gibi oynuyor sonra beceremiyor 😀 Mesela spray, tepme yok diger oyunlarda. Zaten e spor oyunlari zordur karşim
@benx bende eskiden maçlara girmeden önce alıştırma yapıyordum şimdi yapmıyorum ne kadar alıştırma yaparsan o kadar kötü oynarsan dün ile bugün arası alıştırma yapmadan 5 defa üst üste rekabetçi maçı kazandım 😀 kazanmakla kalmadım 5 oyunda sıradan olarak 1.maç:1. 2.maç 2. 3.maç 3. olarak bitirdim 4.yine 3. 5te biraz kötü oynadım yine ama galip geldik 😀
1500 saat oynamış ama senden daha iyiyim asdfhhjkl
Nasıl oynuyosunuz 🙁 silahın zoomu yok
Olmaz mı ya awp bu 🙂 Çift kademe zoomu var sağ tıkla.
iron sightı kastediyorsan çok da güzel oynuyoruz 🙂