#akış Haftaya elime kapalı kutu yada kutusuz olarak sıfır #NokiaLumia930 geçecek. #windows10mobile hakkında aklımda şüpheler ve umutsuzluk var aslında, normalde Lumia 925 kullanıyordum, değişimden gelecek cihazı kullanmadan satıp İphone5s mi alsam acaba yoksa 930 ile devam mı etsem. @ardazeytin

BeğenFavori PaylaşYorum yap