Arkadaki desen göz yoruyor mu ? @shadowbreaker 'unkini yormuş. #Akış
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 291 ziyaretçi, 121 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Dikkat dağıtıyor.
Baya yoruyor hem de
Benim çok gözüme batmadı ama scroll yaparken baş döndürüyor gibi oluyor.
Baş dönmesi yapıyor
Bunun için güzel paralar hacanıyor bende bedava @orcun
Bu hali nasıl ? @orcun @ardazeytin @ilkaygungor @burakozyurek @teknomoron @protego @bersleny
Fazla mı sade oldu ?
Diski kurtarıyorum içinden hepsi çıksın Akdeniz turunu yazarım @orcun
@burakozkes çok daha iyi diğer arka plana göre.
Hayır, oldukça iyi
Düzenleme: Geç kalmışım görsel değişmiş. yani bu yormuyor.
Yeni desen güzel olmuş fakat, bu sefer çok sert. Az daha şeffaf geçişli huzur veren temalar kullanmalısın gezi bloğunda "bence" 😀
Bence Desenli değilde sade bir şey olmalı. Ve boş olmamalı. Bir şeyler ekle sosyal medya gibi.
Yorumlara bakarsan güzel bir altyapı ekledim. Twitterdan yürümeye çalışacağım sonra foruma döneriz.
yorumlar?
WP yerine disqus var. Bi tekim sosyal ağ. @onrdrsy
http://sirtcantaliyabanci.com/index.php/2015/12/04/booking-com-incelemesi/
ha. Evet Biliyorum bende kullanıyorum 😀
Kullanıcı yorumları önemli tabii ama bir tasarımcı yorumu istersen sitede illa background texture olacaksa bu texture "sandpaper" "smooth grain" gibi olmalı bunları kırık beyaz tonlarda tutarsan ilgi odağı üstteki içerik olur. başarılar.