#BilimKurgu Yeni kitaplarım gelmiş, önümüzdeki 2 hafta bunlarla beraberim. #Kitapyurdu 'ndan mobil uygulama ile sipariş vermiştim, sorun yaşatmadan vaktinde ulaştı. #akış #PKD

#BilimKurgu Yeni kitaplarım gelmiş, önümüzdeki 2 hafta bunlarla beraberim. #Kitapyurdu 'ndan mobil uygulama ile sipariş vermiştim, sorun yaşatmadan vaktinde ulaştı. #akış #PKD

Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Soldaki kitabın dizisi başladı yeni. The Man in the High Castle. Çok değişik konulu bir bilimkurgu dizisi. 2. Dünya savaşında atom bombasını Japonya değil Amerika yese ne olurdu? Amerika Almanya ve Japonya arasında bölüşülürdü 😀
Diziyi bilmiyorum ama Almanya Amerika'yı filan bölüşemezdi Almanya tamamen çökmüştü.
@melburg Yahu 2. Dünya savaşını farklı olduğunu farzetmişler işte sen gelmiş gerçek 2. Dünya savaşında böyleydi diyosun 😀 Olay zaten savaşın farklı bitmesi 😀
@melburg Alternatif tarih.
Ben zaten diziyi bilmiyorum dedim yorumuda öylesine yazdım 🙂
Paylaşımı birkaç kez beğenmek istedim; o derece severim. İyi okumalar. 🙂
Affedersiniz biraz konu dışı olacak ama adamın soyadı nedir öyle, acaba yanlış mı okudum.
Yok doğru doğru 😀
Arkadaş, bir de bana fesat diyorlar ama hep ben mi yakalarım böyle şeyleri.
#BenimKitaplığım