Bir insan hem geek hem retrosever hemde teknoloji düşkünü olunca böyle bir masaüstü ortaya çıkıyor 🙂 #benimmasaüstüm #hackintosh #powerbook #harmankardon #akış

Bir insan hem geek hem retrosever hemde teknoloji düşkünü olunca böyle bir masaüstü ortaya çıkıyor 🙂 #benimmasaüstüm #hackintosh #powerbook #harmankardon #akış

Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok hoş beğendim 🙂
Teşekkürler. @cemkoc
Teşekkür ederim. @darthvader_
Benim beyaz masa senin masayı görünce utancından kızardı 😀
Düzen tertip temizlik on puan 😀
Bende masanızı beğendim.Yakın bir zamanda bu tarz bir masa almayı düşünüyorum. Masanın markası ve modelini öğrenebilir miyim ? 😀
modelini hatirlamiyorum. Masayi ikeadan aldim. Daha koyu tonda olanlarida mevcuttu. @fozoglu
Bende bir süredir masa araştırıyorum. ikea'nın websitesini de baya inceledim ama bu modeli göremedim.
Dedigim gibi hic hatirlamiyorum alali 7 ay gibi bir sure oldu ama ikea'ya giderseniz cok kolayca bulabileceginiz sekilde calisma masalarinin icindeydi. @fozoglu
Teşekkürler. Ikea gitmek farz oldu 😀
Yok o zaten Zalman marka bir kasa. Normal bilgisayara mac yükledim. Genel tabiri ile Hackintosh.