Gençler fiyatı daha da arttırma gibi bir şansım oldu LG G3 ile Sony Z2 arasında kaldım Zenfone 2 hakkında kötü yorumlar aldım G2 son güncellemesini aldı diyorlar o yüzden eledim onları ayrıca Z2'nin tasarım açısından hiç hoşuma gitmediğini belirtmek isterim 🙁 G3 de ısınma sorunu falan diyorlar ama G3 alacak gibiyim @agab bir iphone kullanıcısı olarak senin de tavsiyeni almak isterim 😀 @gamsizm @phoenixim @swift sizin de tavsiyelerinizi almak isterim 🙂 🙂 #akış #ceptelefonu #Tavsiye #android

BeğenFavori PaylaşYorum yap