Bir sey soracagım sımdı hanı fılm dizi vb. çekerken yönetmen monitoru kullanılır ızlemek ıcın ben bu ısı bılgısayar ile yapabılırmıyım ? cekerken bilgisayardan ızleyeyım mumkun mu ?
(KAMERA : FujiFilm Finepix S2980
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 210 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.