M.B.K. @mbk 18 Mart 2015 - 11:17 #CepTelefonuFotoğrafçılığı #İzmir #NokiaLumia1020 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 1 8 Recai @recai harika bir resim olmus! Saat kulesinin tam karsisinda Kemeralti girisinde Dedem Konak Meydan Dönercisi var, tavsiye ederim, birden nedense aklima geldi (abimin yeri 🙂 ).... 18 Mart 2015 - 11:58 Yanıtla Beğen 2 Karma @karma Aklımda bulunsun uğrarım bi ara. 🙂 18 Mart 2015 - 13:11 Yanıtla Beğen 1 M.B.K. @mbk Tavsiye için teşekkürler ilk fırsatta deneyeceğim. @recai 18 Mart 2015 - 12:55 Yanıtla Beğen 1 Recai @recai @mattsmith @mbk Tavsiye ederim, ben yurtdisinda yasiyorum ve her ziyarete gittigimde aklimdan ilk gecenlerden biri abimin yaninda döner yemek oluyor. 18 Mart 2015 - 15:51 Yanıtla Beğen 1 Berkcan96 @berkcan96 Kenarlarda bantlaşmalar olmuş.Acaba oynama var mı?Onun dışında gerçekten güzel fotoğraf olmuş.Elinize sağlık. 18 Mart 2015 - 20:33 Yanıtla Beğen 1 M.B.K. @mbk Teşekkürler, sadece renklerle oynadım ancak instagrama yüklediğimi indirip burada paylaştım ondandır bozulmalar. 18 Mart 2015 - 21:58 Yanıtla Beğen Mustafa Yeşil @mujjer Abi cok güzel orj dosyayı bir ortamdan atarmısın yada mail olur [email protected] 19 Mart 2015 - 00:52 Yanıtla Beğen 1 M.B.K. @mbk Teşekkürler. Emin değilim ama senin için arayacağım klasörleri bulursam gönderirim tabiki. 19 Mart 2015 - 02:19 Yanıtla Beğen İptal
harika bir resim olmus! Saat kulesinin tam karsisinda Kemeralti girisinde Dedem Konak Meydan Dönercisi var, tavsiye ederim, birden nedense aklima geldi (abimin yeri 🙂 )....
Aklımda bulunsun uğrarım bi ara. 🙂
Tavsiye için teşekkürler ilk fırsatta deneyeceğim. @recai
@mattsmith @mbk
Tavsiye ederim, ben yurtdisinda yasiyorum ve her ziyarete gittigimde aklimdan ilk gecenlerden biri abimin yaninda döner yemek oluyor.
Kenarlarda bantlaşmalar olmuş.Acaba oynama var mı?Onun dışında gerçekten güzel fotoğraf olmuş.Elinize sağlık.
Teşekkürler, sadece renklerle oynadım ancak instagrama yüklediğimi indirip burada paylaştım ondandır bozulmalar.
Abi cok güzel orj dosyayı bir ortamdan atarmısın yada mail olur [email protected]
Teşekkürler. Emin değilim ama senin için arayacağım klasörleri bulursam gönderirim tabiki.