dramorey @dramorey 17 Mart 2015 - 19:49 Sınırları zorluyor. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 11 netstat @netstat bu internete wifidien girilebiliyorsa öğrenci kimlik no filan verinde ara sıra film indirmeye gelelim 🙂 17 Mart 2015 - 20:04 Yanıtla Beğen The Doctor @thedoctor Middle East Technical 17 Mart 2015 - 20:04 Yanıtla Beğen 1 4ever @joe Nasa :)))) 17 Mart 2015 - 20:06 Yanıtla Beğen The Doctor @thedoctor Evet. Yazıya dikkat çekmek için yazdım 😀 17 Mart 2015 - 20:06 Yanıtla Beğen Kenny McCormick @omgukilledkenny bu da hacettepeden. mezun olunca çok sıkıntı çekeceğiz 😀 17 Mart 2015 - 20:44 Yanıtla Beğen Berkay.A @cotfahriye Beytepe kampüsü mü sıhhıye mi burası? 17 Mart 2015 - 20:57 Yanıtla Beğen pollyuncle @can-erdeger ya benim monitörün lagı 5 ms onedir öyle arkadaş 😀 17 Mart 2015 - 21:41 Yanıtla Beğen Berkay Çelik @brrkayc Bu da bizim evden 🙂 17 Mart 2015 - 21:13 Yanıtla Beğen TeknoBurak @teknoburak "Medineye varamadım" konulu bir yüz ifadem vardı görünce. Bizde ayın 3'ünde 3 mbit kullanmaya başlıyoruz ^^ 17 Mart 2015 - 22:02 Yanıtla Beğen hanifi özgül @hanifiozgul http://www.speedtest.net/result/4221693084.png 17 Mart 2015 - 23:07 Yanıtla Beğen hanifi özgül @hanifiozgul benim ev 17 Mart 2015 - 23:08 Yanıtla Beğen İptal
bu internete wifidien girilebiliyorsa öğrenci kimlik no filan verinde ara sıra film indirmeye gelelim 🙂
Middle East Technical
Nasa :))))
Evet. Yazıya dikkat çekmek için yazdım 😀
bu da hacettepeden. mezun olunca çok sıkıntı çekeceğiz 😀
Beytepe kampüsü mü sıhhıye mi burası?
ya benim monitörün lagı 5 ms onedir öyle arkadaş 😀
Bu da bizim evden 🙂
"Medineye varamadım" konulu bir yüz ifadem vardı görünce. Bizde ayın 3'ünde 3 mbit kullanmaya başlıyoruz ^^
http://www.speedtest.net/result/4221693084.png
benim ev