damdan duser gibi @damdan-duser-gibi 10 Şubat 2015 - 15:42 #CepTelefonuFotoğrafçılığı Aydin moto g BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 7 damdan duser gibi @damdan-duser-gibi bugulma parki diyor ama 10 Şubat 2015 - 15:50 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik Akışı kirleti... Şaka şaka. Güzel resimler. 🙂 Aydın'da çöp şiş mi meşhurdu? 10 Şubat 2015 - 15:51 Yanıtla Beğen 1 damdan duser gibi @damdan-duser-gibi vala cok sirin bir kent cok begendim burayi 10 Şubat 2015 - 15:55 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik Niye? Orada yaşamıyor musun? 10 Şubat 2015 - 16:00 Yanıtla Beğen 1 damdan duser gibi @damdan-duser-gibi yok izmirde yasiyorum ben 😉 10 Şubat 2015 - 16:19 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik Olsun orada kokoreç yersin 🙂 10 Şubat 2015 - 16:19 Yanıtla Beğen T01 @t Evet orası. 10 Şubat 2015 - 16:26 Yanıtla Beğen İptal
bugulma parki diyor ama
Akışı kirleti... Şaka şaka. Güzel resimler. 🙂 Aydın'da çöp şiş mi meşhurdu?
vala cok sirin bir kent cok begendim burayi
Niye? Orada yaşamıyor musun?
yok izmirde yasiyorum ben 😉
Olsun orada kokoreç yersin 🙂
Evet orası.