#ReederW100i
Videonun yorumlarına da yazdım gerçi ama burayada yazmak istiyorum. Murat abi oyun oynanmaz dedi videoda. Kardeş bu windows değilmi? 2006 ya kadar olan binlerce oyunu rahat oynarsın bununla. call of dutyler nfsler... Daha ne olacaktı onu merak ediyorum 😀
Windows Mağaza oyunlarından bahsetti sanırım. Dediğiniz gibi, düşük fps ile Counter-Strike, hatta belki Half-Life 2 bile zar zor oynanır 🙂
Hocam ne zar zoru 😀 normal xp yüklü pclerde 512 ram 64 mb ekran kartıyla lowda oynanıyor. Hiç bir sıkıntı çıkmaz disk hızından başka. Oda oyun geç yüklenir yada her oyunu yükleyemezsin o kadar.
HL 2 biraz zorlar ya. Counter-Strike için diyorsan doğru, ama Half-Life 2 zorlayabilir. Klasik Half-Life'tan bahsetmiyorum. O Counter-Strike'tan da düşük grafik olarak.
Isınma problemi yapar.
Sakın almayın 300 tl daha ver çok iyileri var ürün patetes