Avea'nın yeni telefonu baya alınası olmuş.T50 gibi yine zte üretimi.S410 64 bit işlemci ama 5.0 gelir mi bilinmez.Gelirse Avea bi dominoyu yıkmış olur.Çok da güzel olur.Ama sonuçta operatör telefonu diye kuşkulanıyor insan sizce?

BeğenFavori PaylaşYorum yap