isa @isasntrk 04 Ocak 2015 - 16:22 Benim monitör mefta mı olmuş 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 10 internettin hoca @internettin-hoca allah rahmet eylesin 🙂 04 Ocak 2015 - 16:25 Yanıtla Beğen 1 Metehan Öztürk @methano Neden mutlu oluyorsun ki masraf çıktı şimdi :/ 04 Ocak 2015 - 16:28 Yanıtla Beğen 1 Burak Özyürek @burakozyurek Yenisini aldıracak heyecanlı 😀 04 Ocak 2015 - 16:30 Yanıtla Beğen 8 isa @isasntrk Ben hep mutluyum bilen bilir 🙂 04 Ocak 2015 - 18:22 Yanıtla Beğen ENES ÇİFTCİ @exoss dikkat li bak çatlak fln varmı bazen eski tüplüler manyetiğe maruz kalıncada yapıyor böyle ama bu accı mefta gibi 04 Ocak 2015 - 16:40 Yanıtla Beğen 1 Fatih Kınık @fatihkinik orada samsung mu yazıyor 😀 04 Ocak 2015 - 17:03 Yanıtla Beğen 1 isa @isasntrk Evet 04 Ocak 2015 - 18:22 Yanıtla Beğen isa @isasntrk Sağol 04 Ocak 2015 - 18:23 Yanıtla Beğen isa @isasntrk Evet nerden anladın 🙂 04 Ocak 2015 - 18:23 Yanıtla Beğen isa @isasntrk Temizlediydim emme 04 Ocak 2015 - 18:24 Yanıtla Beğen İptal
allah rahmet eylesin 🙂
Neden mutlu oluyorsun ki masraf çıktı şimdi :/
Yenisini aldıracak heyecanlı 😀
Ben hep mutluyum bilen bilir 🙂
dikkat li bak çatlak fln varmı bazen eski tüplüler manyetiğe maruz kalıncada yapıyor böyle ama bu accı mefta gibi
orada samsung mu yazıyor 😀
Evet
Sağol
Evet nerden anladın 🙂
Temizlediydim emme