LG G3 BEAT nasıl bir telefondur ?( önerirmisiniz + ları - leri )
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
"çakma" G3 olur kendileri. Performans olarak Zenfone 5'in bile gerisinde. Yalnız Snapdragon işlemcili olmasından dolayı Zenfone'a göre uyumlu oyun bulması daha kolay olur.
zenfone 5 daha iyi seçim olur gibi geliyor sizce ?
G3'ün tasarım artısı da yok değil... Zenfone 5 çok kaba bir telefon.
aynen tasarımı hiç beğenmedim zenfone 5' in ama özellikler daha iyi zenfone 5 'in
Biraz daha verip g3 almak daha mantıklı. Veya g2
@darqtr Bence Zenfone 5 ya da Zenfone 6 alın.
İlla android olmuyacaksan windowsphone da bakabilirsiniz ...
malesef windowsphone düşünmüyorum
G3 beati nette 800 e felan bulirsunuz ama tavsiye etmem. Zaten kisa omurlu bir telefon. Zenfone iyidir ancak paralel ithalat ( n11) bir lg g2 almanizi tavsiye ederim. 900 civarinda bulursunuz