Koca #TeknoSeyir ahalisinin , özellikle yıllardır takip edenlerin hatrına en azından , "@leventp nerede ? " sorusuna açık ve net bir cevabı hak ettiğimizi düşünüyorum. Ben böyle bir cevap ne duydum ne gördüm. Varsa bize de söylesin , ben mi atladım , biz mi atladık ? Ben net bir cevap istiyorum. Altını çizerek söylüyorum "açık ve net" bir cevap hakkımız bence. Sonuçta burada kimse çocuk değil , avutulmaya ihtiyacı yok , ayrıldıysa bu açıklansın. TeknoSeyir'in gidişatı nedir , hangi yolda nereye gidiyor , bunlara net cevaplar verilsin lütfen. Bu kadarını öğrenmeye de hakkımız olsun lütfen. Durmadan oyalıyorsunuz, sizleri çok seviyoruz ama bu durum hiç hoş değil. Umarım sesimi,sesimizi duyarsınız. @gamsizm @hkellecioglu

BeğenFavori PaylaşYorum yap