#Apple #iPhone6 #CepTelefonuFotoğrafçılığı
tüm iPhone modelleri ile aynı resimleri çekmişler.
http://www.techz.vn/kha-nang-chup-hinh-cua-iphone-da-thay-doi-an-tuong-nhu-the-nao-ylt40127.html




#Apple #iPhone6 #CepTelefonuFotoğrafçılığı
tüm iPhone modelleri ile aynı resimleri çekmişler.
http://www.techz.vn/kha-nang-chup-hinh-cua-iphone-da-thay-doi-an-tuong-nhu-the-nao-ylt40127.html




Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çilekler için konuşacak olursak 3GS hepsinden güzel çekmiş.
Heh. Doğru yahu 🙂
3GS'in renkleri en güzeli denebilir ama en doğru renkler mi tartışılır.
en güzel çeken 3gs fotolara bakarsak
3g s cok iyi çekmiş