Vitrinde Asus ROG Swift görürseniz ve alacak durumunuz yoksa,1285$, sakın ekrana bakmayın önünden geçin gidin. Yoksa kendi monitörünüze bakamazsınız bir daha.
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
paranın gözü kör olsun ne yapalım 🙂
#TeknoFakirler
alacak durumumuz olur inşallah 🙂
Şimdi gelde bakma. Bu arada unutmadım mobil haftası vardı bekliyorum.
Mobil haftası iki ay önceydi 🙂 Tam bir hafta olmadı ama geçti.
p7'yi görmedik?
P7 gelecek bir gün.
Bence biraz abartmışsınız fiyatı o kadarda yüksek değil hatta ucuz bile denilebilir. Lan bir an kendimi Norveç vatandaşı sandım.
şunun 40" olanını yapsalar evi ipotek verip kredi çekip alacağım da, 27"de film seyredemem diye almıyorum 🙂
benim hiç ilgi alanımda değil de ne özelliği var bu monitörün
En iyi oyuncu monitörü. Oyun oynamayana yarayacak bir şey değil 🙂
en basit oyun için
geçikme sürsei düşük hz yüksek çözünürlük yüksek gibi
@batarya
ben kişisel gelişim vs 😀
teşekkürler
gtx980 incelemesinde söylediler, bu monitörün de incelemesi geliyor.
1600 tl ye bu sabah sipariş verdim çünkü Türkiye'de değilim.
Bu monitör için Asus 800 dolar fiyat beyan etmişti. Türkiye'ye gelene kadar 1285 dolar mı oldu? Ben bu işi anlamıyorum arkadaş ya zengin ülkede ucuz daha az zengin ülkede daha pahalı nasıl oluyor? Hangi mantık var bu işin arkasında? Japonyadan kulaklık aldım ebay dan 250TLye geldi bana. Türkiyede 410 tl idi en ucuz yerde. Kafayı sıyırmamak elde değil...
az zengin ülke, zengin olmak için vatandaşını söğüşlüyor mantık basit.
Amazon 799 dolardan satışa çıkartacak yakında pusudayım geçen tam 894 dolara laıyordum ulan alırken bitti monitör derken biri amazonun 799 dolara satacağını 1 hafta içinde satışa çıkartacağını söyledi iyiki almadım dedim kargosu 36 dolar 130 dolar civarında vergi depozitosu alıyor vergisiz geçerse para iade oluyor. pusuda bekliyorum 😀
Vatanda 3100 küsür TL Eksende 2500 küsür TL oooh mis mis. 😛
http://www.vatanbilgisayar.com/asus-27-pg278q-rog-swift-monitor.html?srt=PU
http://www.eksenbilgisayar.com/store/ProductDetails.aspx?productid=103409
Murat hocam @gamsizm peki inceleme ne zaman geliyor? Kendimi şımartabilirim ve inceleme bekliyorum. 😀