İşten kıl payı ile son metronun sonuncu yolcusu olarak dönmeyi başardım. Gündem için gece mesaisine başlıyorum. 1-1.30 arası gelecek sanırım.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kolay gelsin hocam @gamsizm
@gamsizm biz bekleriz.Çayın kahven var mı?Yoksa göndereyim.
Sadece suyla yaşıyorum 🙂
suyu buz olarak göndereyim sorun değil de yanına ne gider?
gel abi biz onu 1 yapalım 🙂
Bekliyoruz vallahi. @gamsizm
Haber et bi dahakine, arabayla bırakalım abi 🙂
Tarçın-karanfil demleyip geliyorum ben de çaylara/kahvelere inat, yanında un kurabiyesi. 🙂 Kolay gelsin Murat bey...
Cebit'de Note 4'ü görürüz demiştiniz, aceba gidip video çekecek misiniz?
Kahvemi koyup sabırsızlıkla beklicem 🙂
@gamsizm Abi Asus Zenfone 5 ne zaman gelcek ya bir bilginiz varmı stoklar tükenmiş yeni parti ne zamana gelir ???
@ozmo biliyorum dostum fakat telefonlar tükendi ve yeni partinin ne zaman geleceğini soruyorum
daha önce hiç telefon beklemedim onun için soruyorum...
@ozmo önemli değil
Gelsin artık.
murat gamsızın evinde ya elektrik gitti yada adsl kablosu koptu kendisinden haber yok.
sizin orada hala 1 1-30 arası olmadı mı ya
@gamsizm abi videolarınızı 1080p hazırlasanız çok güzel olacak. telefonumda bile izlerken 1080p eksikliğini hissediyorum ürünlerde resimlerde ..
@gamsizm ileride Rip kaonsunda bir eğitim videosu çekmeyi düşünüyor musunuz? Banada çok lazım bu tür bi eğitim...