Yarın Tüvtürkte aracımı muayene ettirsin birisi. 1677 TL veririm. 🙂 Acayip üşeniyorum bu sıcakta yavv.

Yarın Tüvtürkte aracımı muayene ettirsin birisi. 1677 TL veririm. 🙂 Acayip üşeniyorum bu sıcakta yavv.

Son bir saat içinde 197 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
1677 niye? 😀
Bu gün parti yaptım. O kadar param kaldı. 🙂
@tarikx nerdesin
@ahmed muayene tamamlandı takılıyorum.
@tarikx :/
adres?
Pazartesi bende ugrascam
1677 yılında padişah IV. Mehmet varmış 😀
1500 tl vale ücretine hallederiz
Benim gibi tabanbüs kullan hiç böyle dertlerin olmaz. Hem kilo da verirsin.
Yav o değilde, o nasıl küsüratlı bir rakam öyle. Osmanlı- Sırp savaşı tarihi gibi 😀
Ha ha 🙂 🙂 Ya ne güldüm.
Çoğu zaman kız kardeşimde araba. Yeğenler varya geziyor sağa sola.
Ben tabanvay devam.
@tarikx Madem sefasını o sürüyor Bacın götürsün o zaman. Gerçi öyle yerlerde de öyle tipler çalşıyor ki kadın gönderilmez abi. İçeri bir giriyorsun full peşmerge dolu 😀
@memoli Yok Esenyurtta teşkilat peşmerge değil. Düzgün insanlar. 2 saat kadar durdum muayene istasyonu kapısında. İşlerin yapan yardımcı olan mülayim insanlardı. Bir tane dızzo arabası geçmedi bağırdı çağırdı. Polis geldi paket etti ağzını yüzünü bi sevdiler arka tarafta. Ekiple giderken, yeav insan oğlina boöyle davranılmaz lo dedi. 🙂
Arkada arabalarını bekleyen insanlar ve ben kahkaha attık. Baya bi güldük.
Personel hiç bir şey ne dedi nede bağırdı. Polisler birden spawn olmuştu.Demek ki memoli bir şey olmaya karşın istasyon çevresinde hazır bekliyorlr. 🙂
Yovvv insanoğlina buöyle davranilir mi lo 🙂 ha ha
@tarikx İstasyon Esenyurt'ta diye anladım. Öyleyse polisin yakınlarda pusuya yatması çok normal 🙂 Oranın kara kafalılarıyla uğraşmak zor. Mordor gibi yer amk.
@memoli 🙂 🙂