Zamanında kullandığım cihaz donanım v1 modeliydi. çekim gücü sıkıntılıydı.
Bir gün cihaz kapandı ve bir daha açılmadı.
garanti kapsamında ikiletmeden yenisini gönderdiler.
yeni gelen versiyon v2 idi onunda sıkıntıları vardı.
indirim zamanında başka bir markaya geçtim.

en son bıraktığımda v3 çıkmıştı üzerine 5 farklı versiyon daha çıkmış.

BeğenFavori PaylaşYorum yap