Zamanında kullandığım cihaz donanım v1 modeliydi. çekim gücü sıkıntılıydı.
Bir gün cihaz kapandı ve bir daha açılmadı.
garanti kapsamında ikiletmeden yenisini gönderdiler.
yeni gelen versiyon v2 idi onunda sıkıntıları vardı.
indirim zamanında başka bir markaya geçtim.
en son bıraktığımda v3 çıkmıştı üzerine 5 farklı versiyon daha çıkmış.

Bu donanım sürümleri tümüyle farklı cihaz olabiliyor, model ismi aynı oluyor ama içi tümüyle farklı, yazılım gibi küçük değişiklikler yapmıyor bazı firmalar (örneğin TP-LINK). Yeni model çıkartacağına model ismini aynı bırakıp içini değiştiriyor. O nedenle sürücüler kesinlikle uyumsuz oluyor.
Satarken belirtse neyse de belirtmiyor ki. Hangi sürün gelecek belirsiz.
"Kullandığım cihaz"? Cihazın ne olduğu hatta ne cihazı olduğunu telepati yoluyla mı anlayacağız 😀
Kt-funk c5O