arabayı sattık geçenlerde, anlaşma yapıldı ve gerekli şeyler ayarlandı.

neyse nasipse araba dün muayeneye girecekti ve cumartesi günü teslim edecektik. araba muayeneden değişmesi gereken lastikler hariç 0 sorun ile geçti fakat ortada hiçbir sebep yokken pek çok donanımla ilgili sensör bozuldu.

düne kadar çalışan şey artık çalışmıyor; bu zıkkım parçaya da adaptif, hız sabitleme gibi şeyler bağlı ki bu özellikler artık kullanılamıyor.

parçaya baktım ve hatrı sayılır derecede pahalı ve yaşadığım yerde onu tamir edebilecek kimse de yok.

ya aracı yaptırma ücretini fiyattan düşmeyi teklif edeceğiz ya da satış işi iptal olacak, başka bir seçenek görünmüyor şimdilik.

BeğenFavori PaylaşYorum yap