arkadaşlar doğalgaz çok fazla geliyor kışın 2500 normaldiyorduk ama yaz günü 1000TL geliyor sizde durumlar nasıl? savaş mavaş sebebiyle 2-3 katına çıkarmış olabilirler mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap