olm yeşil burun adaları diye bi ülke varmış bu maçta gördüm, adamlar ölümüne defans yaptı be 😀 hakem kamerasını bu maçta gördüm çok güzel bi gelişme olmuş, taçlarda 5sn kuralı gelmiş buda güzel olmuş ama su arası çok saçma yahu
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Su arası gene iyi, reklam arası var.
İkisi aynı şey, resmi adı su arası.
@emrah-ozturk Yok bir de ayrıyetten bekliyorlarmış, belki devre arasını falan kast etmişlerdir.
Lizbondayım bugün heryer bu ülkenin vatandaşlarıyla doluydu. Meydanda bir kutlama yaptılar sanki dünya kupasını kazandılar. Hala kutluyorlardır muhtemelen.
🙂