kerem enginar kanalında ki (ve diğer kişilerin) yaptığı 3lü priz programı güzel olmuş, izlemesi gayet keyifli izlemeyen varsa bi şans versin derim
kerem enginar kanalında ki (ve diğer kişilerin) yaptığı 3lü priz programı güzel olmuş, izlemesi gayet keyifli izlemeyen varsa bi şans versin derim
olm yeşil burun adaları diye bi ülke varmış bu maçta gördüm, adamlar ölümüne defans yaptı be 😀 hakem kamerasını bu maçta gördüm çok güzel bi gelişme olmuş, taçlarda 5sn kuralı gelmiş buda güzel olmuş ama su arası çok saçma yahu
bu haberi görmüşsünüzdür, adalet isterken bu servisçiler tam olarak ne istiyorlar, metro hatlarına inip raylardan filan mı gitmek istiyorlar acep ? 😀
👏👏👏👏

Uclu gruotan 2 li gruba dustuler bir kac hafta daha 2li yapacaklar videolari...
Gayet eğlenceli yaşımıza yakın olduklarından mı bilmem sarıyor baya
3'lü izlemeyi hep sevmişimdir.
bak şimdi 🤣👿