@leventp abi selam, burda bitcoin meselesi 2010-2014 arasında önüme hiç çıkmadı diyince biraz şaşırdım. Teknolojik birçok şeyi ilk kez sizden öğrenmiş biri olarak bitcoini de Haftalık Gündem Değerlendirmesi'nde duyduğumu hatırlıyordum yarım yamalak.
Araştırınca ilk kez bu tarihte konuştuğunuzu gördüm, baya da bilgin var 😅 Demek istediğini yanlış anlamış olabilirim. "Bak işte biliyormuşsun be adam alsaydın ya" da demiyorum 🙃
Haftalık Gündem Değerlendirmesi (20 - 25 Ağustos 2012) 40:55
https://teknoseyir.com/haftalik-gundem-degerlendirmesi-20-25-agustos-2012

Unutmuştur 🙂
Bazı şeyler için o kadar olmuş mu diyoruz. Benzer şekilde o kadar olduğunu düşünmemiştir. İlk çıktığında yatırım aracından ziyade illegal işlerde kullanılan bir araç olarak haber ediliyordu.
2013 te DHW de (LP nin ilk sitesinde ) forumlarında konuşulmuştu o zamanki vizyonumuzla elektrik parasını kurtarmadığı için mining saçma diye kararlaştırıp girmemiştik 🙂