@ozgurg senin mouse neydi, ne kadara almıştın? Ergonomik mouse daha lazım oldu da. Keychrone şuan çok pahalı geldi gözüme. Logi var daha uygun. https://www.amazon.com.tr/Logitech-Kablosuz-Ergonomik-Sessiz-Bluetooth/dp/B07W4DGC27/

Ek olarak Keychrone'da scroll var sanırım ekstra. Onunla Mac'de pencereler veya ekranlar arası kaydırma gibi geçiş kısayolu atayabilir miyiz acaba?

Logitech Lift Kablosuz Ergonomik Dikey Mouse, 57° Dikey Açı, 4000 DPI,...

Logitech Lift Kablosuz Ergonomik Dikey Mouse, 57° Dikey Açı, 4000 DPI, Sessiz, Küçük ve Orta Eller İçin, Bluetooth, Logi Bolt USB Alıcı, 24 Ay Pil Ömrü, Siyah : Amazon.com.tr: Bilgisayar
BeğenFavori PaylaşYorum yap