@ozgurg senin mouse neydi, ne kadara almıştın? Ergonomik mouse daha lazım oldu da. Keychrone şuan çok pahalı geldi gözüme. Logi var daha uygun. https://www.amazon.com.tr/Logitech-Kablosuz-Ergonomik-Sessiz-Bluetooth/dp/B07W4DGC27/
Ek olarak Keychrone'da scroll var sanırım ekstra. Onunla Mac'de pencereler veya ekranlar arası kaydırma gibi geçiş kısayolu atayabilir miyiz acaba?
Keychron M5. 3.278'e almıştım. 4.000 olmuş.
Logitech'in çift tıklamasından illallah ettiğim için bakmadım bile. Yan scroll'a bakayım dediğin oluyor mu mesai bitince, dönerim.
aylardır bi mouse beğendiremedik sanada 🙂
Ya bu benim için değil hanıma bakıyorum. Attack Shark ile devam ben alıştım memnunum. 😁
Yok ama temkinli bir yok. macOS için fazlaca seçenek var ama ben nedense onları çalıştıramadım. Ben becerememiş olabilirim. Temel işlevler çalışıyor, işletim sistemi özel işlevler çalışmıyor. Better Mouse kullanıyorum zaten, oradan her şeyi yapabiliyorum.
Tonla ucuz dikey fare buldum amazonda ama pek dayanacaklarını sanmıyorum, fiyat önemliyse belki bu model de işinize yarayabilir ugreen bildiğimiz marka
https://amzn.eu/d/0h2HGa0Z
İyi aslında ama Bluetooth yokmuş.
Gerçi bunda varmış. Ben şunu görmüştüm. https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_ugreen-4000-dpi-dikey-ergonomik-mouse-pembe-1250994.html
Bakarken gördüm 57 dereceymiş, çoğu kişi memnun görünüyor, pembesi de var
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_ugreen-dikey-ergonomik-kablosuz-mouse-siyah-1251970.html
https://www.amazon.com/UGREEN-Bluetooth-Wireless-Vertical-Ergonomic/dp/B0DR1K3DM1/132-3124292-6990736
Bu mouse fiyatına göre güzel ama Mediamarkttaki ile Amazondaki model farklı. Bluetooth yok ucuz olanda. Bende pembesini sepete eklemiştim. Vazgeçtim. Macbookta falan sıkıntı usb yok birşey yok. 😁