Geri manevrada gazda ayağın kalırsa arkandakini ikiye ayırırsın. Asıl soru şu; İkiye ayrılarak mı ölmeyi, yoksa ezilerek belki yaşamayı mı seçersin? Kötü tasarım bence.
@sqn Olabilir ama arkasından yine de geçmeyi tercih etmezdim. Araç duruyor bile olsa, arkasındaki araç sana çarpsa yine ikiye ayrılırsın. O kapatma işi genelde güzel gözüktüğünden kullanıcı onu açık bırakır. Yine de çıkarmamaları doğru karar olarak görüyorum
Son zamanlada en sık kurduğum cümlelerden biri
Ferrari görünümlü
şu tasarım çok ilginçti asıl, tam elektrikliye uygundu, niye devam etmedi acaba.
Geri manevrada gazda ayağın kalırsa arkandakini ikiye ayırırsın. Asıl soru şu; İkiye ayrılarak mı ölmeyi, yoksa ezilerek belki yaşamayı mı seçersin? Kötü tasarım bence.
@methano bir cisme değdiğinde içeri çektirmek zor değil şunu. ayrıca 100 km hız üstünde açılıp altında kapatmak da gayet basit bir kod satırı.
@sqn Olabilir ama arkasından yine de geçmeyi tercih etmezdim. Araç duruyor bile olsa, arkasındaki araç sana çarpsa yine ikiye ayrılırsın. O kapatma işi genelde güzel gözüktüğünden kullanıcı onu açık bırakır. Yine de çıkarmamaları doğru karar olarak görüyorum
logo olmaza ve tahmin et deseler asla merco demezdim
Arka Lotus Exige'i hatirlatti. Agir, sesi olamyan, hoparlorden ses veren, lotus gibi gorunen "spor" araba yapmislar.