#OtoSeyir 2012 model 208 aracımı nerede en hızlı satabilirim ağaç düşmesinden tavan da boya olduğu için 2. el alım yapan firmalar tavan boyalı almıyor, aracı satmak zorundayım bilgisi olan paylaşabilir mi
Teknoseyir gündemi
#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 218 ziyaretçi, 83 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Fiyatı ona göre koyup güzel ve geçerli bi yerde ekspertiz yaptırırsanız satılır diye düşünüyorum.
Boyatmadan alıyorlar mıymış?
Boya takıntısı olan aramasın.
Tavan boyalı olunca, direk araç takla atmış diye algı var, satışı zor olur.