Deli meli ama benzetmesi hoşuma gitti. Hakikaten de öyle. İnsanlığa en çok zarar veren ve verecek olan teknolojik gelişme olabilir. Her yer içerik çöplüğüne döndü şimdiden en basit etkisi. Daha ortada o kadar da ciddi bir sıkıntı yokken bile insanları işinden etmeye başladı. #YapayZeka

BeğenFavori PaylaşYorum yap