Arkadaşlar selam, yakın zamanda telefonumu degiştirip realme 5 Pro dan Vivo x300 e geciş yaptım her yönüyle çağ atlamış gibiyim ama kafama takılan bir durum var cihazda aynı iphonelardaki gibi pil sağlığınızı görebileceğiniz bir kısım mevcut bende telefon aldığımda uzun soluklu kullanan biriyim telefonun bataryasida maşallah iki gün gidiyor fakat şimdi bu pil sağlığını korumak adına iki günde bir şarj etsem mi daha iyi olur yoksa pil dolumunu yüzde 80e sabitleyip yüzde 20-80 arası mı kullanmak daha uzun ömürlü olur?

BeğenFavori PaylaşYorum yap