Hepsiburada laptoplarda peşin fiyatına 12 taksit diyor bakıyorum faizli çıkıyor.
Teknoseyir gündemi
#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 266 ziyaretçi, 85 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kendi kartları vardı onu kullanınca oluyordu sanırım o.
https://teknoseyir.com/durum/1776655
Akbank faizsiz yapıyor.
Ödeme ekranında gözükmüyor
Trendyol bonus'a 12 taksit yapıyor.
Nasıl bir laptop bakıyorsunuz hocam, laptopı satmayı düşünüyorum ikinci el düşünürseniz. Kasım 25'de garantisi bitiyor masaüstünden 1 kere bile kaldırılmadı tertemiz vaziyette.