Throne Raito Reflex mouse kullanan var mı? Bugün kullanmaya başladım. Sensörü falan muazzam hoşuma gitti Pusat One Shot Pro sonrasında ama bir sıkıntı var gibi. Oyundayken bir anda silah değişiyor falan sanki tekerleğinde sıkıntı var. Bu tarz bir sorun yaşan var mı mouseda? Bazen de oyunda birden aşağı bakıyor kendiliğinden vs. Pusat mouse geri takıyorum onda sorun yok.

Ohoo yorumlarda aratınca farkettim. Bariz sıkıntılıymış bu mouse. https://www.hepsiburada.com/throne-raito-reflex-26000-dpi-pixart-paw-3395-oled-ekran-makro-yazilim-ptfe-kaplama-59gr-rgb-kablosuz-gaming-mouse-2-4ghz-bt-type-c-p-HBCV00006Y9HPA-yorumlari?sayfa=1&arama=tekerlek

BeğenFavori PaylaşYorum yap