Henüz yüzde 40-45'ini bitirmiş olsam da yoğun şekilde okumaya devam. Arşiv gibi arşiv. Özellikle İkinci Dünya Savaşı, III. Reich ve Sovyetler Birliğine meraklı kişilerin mutlaka edinmesi gereken kitaplar.

#kitaptavsiyesi #kitapSeyir #BenimKitaplığım #akış #TeknoSeyir

BeğenFavori PaylaşYorum yap